AdenLinaa Kızıma cırtlı diye yanlışıjkla külot bez almışım kızımda 8 aylık asla durmuyor emekliyor kaçıyor altını alırken külot beze başlamam için erkenmi acaba kaka yapınca nasıl oluyor ? Avantajları dezavantajları nelerdir tecrübeli anneler
Kitapkokusu AdenLinaa Külot bez bana daha pratik geliyor, yanında zaten yırtmak için yeri var oradan yırtıyorsunuz alıştıktan sonra daha rahat edersiniz bence.
Mylittlepearl AdenLinaa ben 7 aylıktan beri külot bez kullanıyorum bence daha pratik. Bacaklarını geçirip ayağa kaldırıp külot gibi yukarı çekiyorum. Kakada filanda farketmiyor ha önden açmışsın ha yandan yırtmışsın farkı yok yani 😊
Hazal-askin AdenLinaa ben 6. Aydan beri Kilot bez kullanıyorum çok memnunum başta sleepy ile başladım şimdi püre baby kullanıyorum çok incecik hafif sleepy gibi dokusu yapısı memnunum
AdenLinaa Kitapkokusu ilk defa kullanıcam yanında nası yer var hiç farketmedim bendeki Sleepy markası
AdenLinaa Mylittlepearl bendeki Sleepy herkes Sleepy için sızdırma çok yapıyor demiş demiyelim bakalım bugün
MinikPandam_ AdenLinaa külot bez pişmanlıktır bir kez o hataya düştüm bir daha düşmem. Çiş kaka olduğu gibi üstüne geciyordu
Nehirmoms34 AdenLinaa dördüncü aydan beri kullanıyorum sleepy bı sorun yaşamadım cırtlıdan daha pratık gelıyor bana
Mefeannesi AdenLinaa külot bez çok kolay canım ben hep ayakta takıyorum oğlum yatmaz altını açtırmaz 😅