Reyhan34 Arkadaşlar erkek bebeğim var 1 aylık pazartesi ameliyat olcak kasık fıtıgı nasıl birşey iyimi kötünü iyileşme süreci nasıl oluyor başına gelen varmı korkuyorum 😦