Merhaba, 3 buçuk yaşında kızım var sürekli hasta olup duruyor geçmeyen öksürük bronşit oluyor sürekli antibiyotik kullanmaktan çocukta bağışıklık kalmadı. Udi hindi yağını duydum çok faydalı olduğu söyleniyor ama kullanan memnun kalan varmı? Nereden sipariş edip aldınız?