Kizlar trend yoldan aldım deneme amaçlı kahve yaptım dün coook acı ve köpüksz oldu bugün yine yaptım yine acı ve az köpük ölçüsü her zaman yaptığım kadar koyuyorum düğmeli olan kahve makinam var onda yapiyorm bol köpüklü ve acı olmuyor iade mi yapsam kullanan aynı sorunu yaşayan oldumu neden böyle acı oluyor kahve bilgisi olan varmi