Aluskus benim kizimda 9 aylik😊 dogdugundan beri uyku problemimiz yoktu denilecek kadar azdi fakat son 1 aydir dis cikariyoruz o yuzden gece uykularindan bazen aglayarak uyaniyor bazen uyumayi reddediyor. Gece ne olursa olsun karanlik ortamdan cikarmiyorum bir sekilde uykusuna donuyor. Gunduz uyku sayisi 2 suan. Sanki 1 yetersiz gibi tabi bebekten bebege degisebilir. Acaba dis cikariyor olabilir mi ? Atak haftasida olabilir bence oncelikle gunduz uyku duzenini bozmamaya calisin cunku geceyi gercekten cok etkiliyor🫠