Bebeğim bir yaşında kırk cikinca çok az bir süre prz. Sonra hemen spiral taktırdım kayma oldu ama gebelik olmadı yeniden çıkarıp taktırdım şuana kadar bişey olmadı ama okuduklarim beni çok korkutuyor herşeyi kullanmaya rağmen gebelik olusanlar varmış içimi korku sardı reglime 1 hafta kaldı ağrılarım var bekliyimmi yoksa erken test yapsam mı kadın doğum kontrolümede daha var kaydı mi diye baktırmak için almıştım