Aaddaa benim bebeğim daha 39 günlük aydın da yaşıyorum burası sıcak bilirsiniz ama evim kuzeyde kaldığı için eve çok güneş vurmuyor sadece akşama doğru güneş vuruyor o kadar çok ince giydirmemeye çalışıyorum bi sıfır kollu zıbın üzerne uzun kollu zıbın birde yelek tarzı üst sizce çok mu kalın giydirmiş oluyorum ?