Bebişlerinizin göbek bağını ne yaptınız nereye gömdünüz.
Sehercomak1301 camiye gomuluyor genelde bizde
Sehercomak1301 evin bahçesine gömdüm ben
Sehercomak1301 valla ben gömmedim evde saklıyorum
Sehercomak1301 eşim memur çalıştığı yerin bahçesine gömdü😂
Eşim galarasaray stadyumuna gömmek için bekletiyor 2 bebeğiminkinide
Sehercomak1301 Evde kitap içinde saklıyorum