Edaeymen1234 Arkadaşlar size bir sorum olucak oğlum 22 aylık ve yaklaşık 1 aydır doğru düzgün bir şey yemiyor sizce ne yapmalıyım yada bu durumu yaşayıp doktora gotureniniz oldumu
simiyyy Azılar artı 2 yaş sendromundan o. 2 yaşına girdi hala aynı. Bak çilek vercem bak parka gidicez diye diye tıkabildiğim kadar tıkıyorum ağzına 😄 tabi sözümdede duruyorum 😇