Benm bebeğim de 19 aylık bende çektim kabizliktan ne kuru kayısı kaynatmadigim kaldı ne zeytinyağı.. Dr um en sonunda dulcosoft diye bir şurup verdi her saba aç karnına iciriyorum bagirsaktaki suyu tutarak kakanın bağırsak içinde daha da katilasmasini engelliyor 4.kutuyu aldım bir zararı yok dedi Dr um ishal gibi olana kdr dozajı yükselt ki kakasi geldiğinde rahat yapsın korkmasın dedi.. 8 ile başladık şimdi 16ml veriyorum her sabah tavsiye ederim çok rahatladı bebegim