Ek gıdaya yeni başlayan annelerim yada daha tecrübeli annelerim sizlere bir sorum var. Biz daha yeni başladık günde 1 öğün olarak gidiyoruz şimdilik peki sizler bu dönemde hergün neler yedirdiniz/yediriyorsunuz? Tek 1 öğün olduğu için ben hergün farklı şeyler yesin denesin derdindeyim ama bazen takılıp kalıyorum ne hazirlasam ne yedirsem karar veremiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz 🙂