gulsun-36 Kızlar merhaba bebeğim bugün 3 haftalık oldu çok fazla gaz sancısı çekiyor günlerdir doğumun başından beri biogai damla kullandım ama pek etkisi olmadı aguline diye bir şurup duydum kullanan var mı aranızda yan etkisi var mı ve 3 haftalık bebekte kullanılabilir mi ?
Mree gulsun-36 doktorum bio gia çok rahatlatmıyorsa ondan sonra sap simplex var demişti etkisini gördük çok şükür
alintugce34 gulsun-36 emzırıyorsan kımyonlu su kaynat iç kendınde metsil kullan gaz damlası gazlı yemeklerden uzak dur Bebeğin ayaklarını hafif karnına bastır sonra yarım ay çiz yani sağdan sola Karnını soldan sağa ufala Ayakların altını sıcak tut
Svlyrc gulsun-36 biagaia damla bende kullandım oğlum ağlamak krizlerine girdi bize yaramadı hiç kullanmayi bıraktım zinco kullaniyorum bitkisel rahatlatıyor ek olarak maflor aldım onu deneyeceğim şimdi malesef bebeklerimiz çok gaz sancısı çekiyor masaj yapabilirsin kiraz çekirdekli kemer var bende ısıtıp karnına koyuyorum oda rahatlatıyor duş aldirabilirsin yarım kundak yapabilirsin bunların hepsi gaz için bide sallaninca rahatlıyor bebekler her ne kadar sallamak istemesekte malesef bütün olay oraya gidiyor inşallah 3 aydan sonra biter benimde bir buçuk aylık oğlum her akşam gaz krizleri 😔😔🙏🏼