silad70 Nurbost emzirmiyorum mama içiyorlar emzirirken memede uyuyolardı ama mamada aynı değiller onlar uyanmadan veriyorum 3 saate bir ki zaten gece bazen hiç uyanmıyorlar
Nurbost silad70 o zamn babyone bez var ben prima molfix sleppy hepsini denedim kakayı hep sızdırdılar. Bu bezi eşim tesadüf üzeri almış artık hep onla devam ediyorum