minikkus123 merhaba, hiç tedirgin olmayın ben de çok korkuyordum ama yaklaşık 1 ay bile sürmeden iyileşti. 10.ayda yaptırmıştık biz. 1-1 buçuk saatlik bir ameliyat sürdü. Biz sünnette yaptırdığımız için bu kadar sürdü. Fazla parmak alındı ve içindeki kök sanırım deniliyor şuan hatırlamıyorum o iyice temizlendi. Çünkü o temizlenmezse parmağın yeniden çıkma ihtimali oluyormuş. 1-2 hafta parmağı sargıdaydı. Birkaç gün antibiyotikli krem sürmüştük. Sonrasında da zeytinyağı ile kuruttuk. Dikişler kendiliğinden düştü. Bizi zorlayan emzirmek ve açlıktı. Anestezi alacağı için nerdeyse 9-10 saatlik bir açlık oldu. Gece 3 gibi en son emzirme yapılmıştı sonrasında sabah 8 gibi ameliyata aldılar.