Kızlar kızım 9 aylık bu ayki muayenede idrar ve kan tahlili yazılacaktı dünden beri çişini yapmıyor yani hiç değil dün öğlen poşeti taktık akşam artık eve gelirken çıkarttım bir kaç saat sonra yaptı şimdi yine hastahaneye gideceğiz çişini yapsın diye yine poşet taktım yine yok sabaha kadar da zaten çok az yapmış sürekli emziriyorum ve su içirmeye çakışıyorum ama yok yapmıyor nasıl yaptırabilirim