Ozlem89 Merhaba aile destek sigortası paralarınız yattı yaşadığım şehirde belediyemiz aile destek sigoratasi parasi yatiriyordu bu ay para yatmadi
Balkupum2505 Ozlem89 bu yardimlar temmuzda bitecegi icin son odemeyi temmuz ayinda alacagiz yani bu ay yatmicak
Nefeshiramm Ozlem89 PTT den aldıgım aile destek ödemesi mi acaba yoksa bu belediyemizin size verdiği bir para mı
Ozlem89 Balkupum2505 bize 12 ay boyunca yatacak demişlerdi ocak şubat mart nisan ayında yatırdılar mayıs ayını yatirmadilar
MinnakAsel Balkupum2505 hayır öyle birşey olduğunu sanmıyorum öyle olsa elektirik yardimlarida yatmazdi temmuz ayında aldığımız için temmuzda son ödeme olucak
Sirinbusra Ozlem89 aile destek odemesiyle aile destek sigortasasi farklı mı . Siz ne kadar alıyorsunuz
Balkupum2505 MinnakAsel bacim bende aliyorum bu yardimi arayip sordugumda bu cevabi verdiler. Sizde bi arayin ögrenin dogrusunu
Ozlem89 Sirinbusra hee belediye yapıyor mu bilmiyorum boluda yaşıyorum ikametgah adresi evdeki kişi sayısının kimlik bilgileri gibi şeyler istemislerdi