Miskokulummm19 benim oğluşum doğuştan kalp kulaklı çok hoş aslında ama Allahın takdiri herhangi bir sorun teşkil etmiyor doktor doğum çentiği demişti işitme testinden vs geçti içimizde kalmasın diye böbreklerinden ultrason cekıldı herhangi bir sorunu yok ama yarın öbürgün okula baslayınca dalga gecmesınler diye özguvenını kaybetmesın dıye amelıyat ettırcez ama 1 yasından once yapmıyorlar