egee_momm bende 3 kere veriyorum 60 cc veriyorum doktor kilosu 3200 lerdeyken 40lik ver demisti 1 hafta once 3760 geldik . Son 3 gundur felan 60lik veriyorum ama 3 u gecmiyoru 2 gunduz 1 gece seklinde veriyorum . Geri kalan zamanlarda hep emziriyorum. Bende denemek istiyorum bi mamayi kessem kilo alimi nasil.olcak diye ama biz 29 gunluguz gecen hafta 40 cc verdigim halde bile 5 gunde 100 gram almıştı. Yani gunluk 20 gram almis o da alabilecegi en düşük miktar. Korkuyorum o yüzden mamayi kesimce sutum yetmez diye. Bir de benim bebegim uykuyu cok seviyor hanji diyolar ya ac olan cocuk aglar diye benim bebisimde o yok 🤭 gece 2 saate bir ben kaldiriyorum kendi kalkmiyo.