Aleyra https://mutluresim.com/image/ng3CI9 Merhaba kızlar bebek arabasını 21.03.2023 tarihinde aldım toplamda 2 veya. 3 kez kullandım. Almak isteyenler olursa aldıgım fiyattan aşağı vericem 2300 almıştım
Canimyavrumveben Aynisindan bende de var ama daha kullanmak nasip olmadı memnun değil misiniz neden satıyorsunuz
Aleyra @Canimyavrumveben memnunum çok rahat kullanışlı öyle çok agır da değil ama eşim kullanmayı sevmiyor bende tek başıma çıkınca kanguru kullanıyorum.
Gulcann_ Aleyra bende şuan bebek arabası arayışındayim yorumlara bakabilirsiniz daha uyguna olabilir mi elden alabilirim avcılar Tahtakale deyim bende