Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var mama ile besleniyor aptamil veriyorum ilk zamanlar bir sıkıntı yoktu ama şu sıralar sürekli ıkınıyor ıkınırken kızarıyor ve sürekli ağlıyor hiç susmuyor diyebilirim gaz sıkıntısı vardır diye gaz çıkarmaya çalışıyorum ama yok masaj gaz damlası herşeyi deniyorum birde kakamızı 3 4 günde yapıyoruz ama oda kendiliğinden değil ben altını açıp zeytinyağı sürersem öyle kendi kendine yapmıyor acaba mamadan mı kaynaklı nolur yardımcı olun çaresiz kaldım mamayı mı değişteyim ne alabilirim 🙏🙏🙏🙏