Merhaba kızlar sabah sünnet olduk evdeyiz şu an ama durup durup acı çekiyor sürekli emzirmeye çalışıyorum duruyor duruyor acı geliyor ağlıyor içim açıyor, hep böyle olacak gibi üzülüyorum. Doktor krem vs hicbirsey vermedi kendi iyileşecek dedi, bardak da koydurmadı ama diğer oğlumda bardak vardı sanki bez değiyor diye canı yanıyor anlayamadım sizin nasıl oldu neler yaptiniz