Damlapoyraz Arkadaşlar bebeğim 11 aylık alt dış cikardi 2 ay oluyor üst diş çıkarıyor 2 tane baya kötü sulu pişik.. diş döneminde pişik olurmu alerji testi yaptırdık hiç birşey çıkmamıştı ne yapabilirim acil yardım çok acıyor durmuyor
Berilsmom13 Damlapoyraz olur canım aile hekimine git krem verir biz trosyd ve hametan birlikte kullanıyoruz çok k pişince
gozleri_deniz1 Damlapoyraz hametan krem ve kantaron yağı kullanıyorum. Bazende zeytinyağını sürüyorum. 🌸
Damlapoyraz Berilsmom13 nasıl iyi geliyor mu o krem bana 1 ay önce hamazing ve şurup verdi zerre fayda yok
GSevilay65 Olur cnm pişik olan yerlere kantoran yağı Sürmeni tavsiye ederim ıslak mendil kullanma civilde sıkma bezler var 500 tanesi 150 TL kavonozw su koy içine at bı kactane hafif ıslak bi şekilde silersin sonra kantoran yağı sürün miss gibi hemen gecer
Damlapoyraz GSevilay65 evet kantaron yağı sürdüm canım ama canı fena yanıyor poposunu üstüne oturamiyor o derece altı açık uyudu birazdan gideceğim sağlık ocağına. Dediğiniz bezden alayım haklısınız
GSevilay65 Damlapoyraz sağlık ocağı inşallah işe yarar bişi yapar ben çok krem kullandim.hic.bir faydasını görmedim kantaron yağı ve o bez çok iyi geldi
Damlapoyraz GSevilay65 şimdi bakayım online alabiriz bezi değil mi inşallah iyi bir kremde verir fayda görürüz
Damlapoyraz gozleri_deniz1 hametan krem yazmasını söyleyeyim doktora o zaman. Bende kantaron yağı sürdüm ama çok huzursuz su akıyor resmen delik delik olmuş
Polisanne1481 Merhaba benım bebegımde aynısı oldu 8 aylık. Dişden dolayı ishal oldu. Kanıcak derece oldu pişiği .doktoru travazol krem ile sudocremı karıstırıp sur bıraz altı acık beklet dedı . Dedıgı sekılde yaptım cok ıyı geldi.