Bugün tam bir aylık olduk az önce sağlık ocağına gittik aşı ve izlenim için
Doğum kilomuz 3280 di hastaneden çıktıktan 5 gün sonra 2970 olmuştu doktor kiloyu çok kaybetmiş demişti ondan 4 gün sonra yani ayın 12 sinde tam 3 kilo olmuştu
12 sinden bugüne tam 20 gün oldu 20 günde kilosu 3700 olmuş ebe biraz az geldi kilosu dedi boyu uzamış 50 cm doğmuştu 53 olmuş
Banada kilosu az geldi sizcede normal mi kilosu çok üzüldüm görünce bu arada evdeki tartıyla alakası yok evde 4200 geliyodu 3700 çıktı