Kızlar selam, bebeğim 14 aylik suanda ve ben sezaryen ile dogum yaptım. İlk gunlerden bu yana sezaryen sonrası bel bölgem bir kasım sürekli ödem yapmiş halde ve tutulmus halde bi kac kere gittim doktora kas agrisi falan dendi. Sizlerde olaniniz var mi sabahlari cok cok cok kötü uyaniyorum. Bel agrisindan duramiyorum agriyan yanima yatamiyorum bile