Kızlar bebeğim 6 aylık doğduğundan beri bıngıldağı hep dardı küçüktü yani bugün 6. Ay kontrolune gittık bıngıldağı kapanmış baş çevresi 40.6 denildi nörolojiye yönlendirdi ama boyu çok uzun 69 cm boyuna göre başı küçük kalıyor diye düşünüyorum doktorda genetık olduğunu düşünüyorum ama ne olur ne olmaz nöroloji gidin dedi insan endişeleniyor ya benımle aynı durumu yaşayan anneler yazabilir misiniz