babygirl35_ ben başvuru yapmıştım daha doğrusu eşim yaptı Konak’ta belediyenin arka tarafına gibi bir yerdeydi tabi şimdi oradaki belediye yıkıldı diyebiliyorum nereye taşındı tam bilemiyorum oraya bizzat gidip başvuru yapıyorsun üç ayda bir felan gönderiyorlar iki koli mi üç koli olacak şekilde gönderiyorlar