Benim oğlum ayy 1 yaş 11gunluk
Sanki 4. Ay atağı geri geldi gibi aşıdan sonra da huylari degisti aşı olmayi sevmedigi icin her yaklastigimda aşı yapacagimi düşünüyor çığlık atiyor mama yemiyor ek gıda hiç kafayı yememe ramak kaldi evin heryerini keşfe çıkmış balkona kilit yaptirdik balkona çıkıyor Allah’tan sandalyeye çıkamıyor yürümeyi bilmiyor daha ama tutuna tutuna her istedigi yere gidiyor ben şimdiden bunalima girdim Allah yardimcimiz olsun vallahi ne yiyor ne iciyor boyuna ev turu yapiyor