Kokoshbaby Merhaba anneler bebegim 6 ay 10 gunluk 4 aylık asisinda 6.900 gramdi sabah aşıya gittik 8 kilo olmuş tam .🧿 2 ayda o kadar kilo alması sağlık açısından iyi degilmi 🥲
Kokoshbaby livanurvealpinannesi61 😆hyr günde 1 kere ek gida weriyorum. 2 ye ckaricaktim , hemşire kilo almış baya dedi .bugün kahvalti weriyorsam ertesi gün yemek hazrliyorum. Ama şunu söylemek isterim organik gurmem den set aldim ek gida için tarhana corbasi gerçekten de doyurucu besleyiciymis😀
Kokoshbaby Deletedmom_79 4uncu aydan snra genelde bebeklerde kilo alımı azalıyor ddi ondan kafam karıştı cnm🥴
livanurvealpinannesi61 Kokoshbaby evet ortalama şuan 100-200 gr alması beklenir.benim oğlum 6 aylıkken 8500 kiloydu ayda 500 700 gr alsa şuan 2 yaşında 25 kiloya yakın olurdu
Zumraaa Kokoshbaby Ne zaman ek gıdaya geçtiniz.Gecilmesi gereken zaman 6. Ay .Şayet tarhana verebiliyorsaniz sebze tadimlarini 5. Ayda mi yaptınız
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_79 emin misiniz her ay bahsettiğiniz kiloyu alsa obezite olur yani. 6 aydan sonra kilo alımı azalır yavaşlar. Ayda 100-200 gr alması beklenir demişti çocuk doktoru. Oğlum 28 aylık her ay 500 gr alsa şuan 25 kilo civarı olurdu buda normal değil
Deletedmom_79 Kokoshbaby evet zamanla azalıyor doktordan doktora da değişiyor sanırım alım hızını değerlendirme kimi 400e tamam derken kimi 100 normal diyor zannedersem doğum kilosunun şimdiye olan oranı üzernden ya da ekol farkından dolayı. Ham ham yesin hayatının yeni yemekli döneminde😄
Tombikdonerartikcokpahali Kokoshbaby 14 aylığa kadar emekleme yurume vs olmadi. 14 aylığa kadar düzenli ayda yarim kilo veya 1 kilo alimi oldu. Bu bence emekleme ve harekete bagli olan birşey.
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_79 6 cı aydan itibaren ayda 200 gr alması beklenir demişti çocuk doktoru.fazla da alabilir ama her ay alsa obez olurlar 🤭
Birkullanici Kokoshbaby evet benim kızım 8 aylık son iki ayda tahminimce 500-600 gram arası aldı evdeki tartıda bakıyorum öyle görünüyor
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_79 evet öyle benim 2 çocuğum var gittiğim hastanede ki doktorlar ayda 200 gr yeterli diyor. Bazen 100-300 gr arası alırlardı doktor gayet iyi demişti. Oğlum 28 aylık 2 ayda 1 kilo almış hemşire fazla bile almış dedi 😅
Deletedmom_79 livanurvealpinannesi61 kilo postuna evrilecek gibiyiz sanki kuzum😂 Dileğim odur ki hemşireler ebeler hiç korkutup can sıkmasın gelişimleri de güzel olsun, mis gibi yemek yesinler. Benim standardım butları löp diye öpebiliyorsam iyidir🤤🤤
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_79 aynen canım yemek yesinler karınları doysun sağlıklı olsunlar da yeterki 🥰