Alinealoneee kocamla boşanıp ayrı ayrı evlilik yoluyla gitmemiz yok mu peki 😂😂😂 tövbe yarabbimmm. Ya zaten o kadar kozmopolit bir yer ki biz de sığışırız bir yere canım 😂😂 şaka bir yana eşim de ben de mühendisiz ben yüksek lisans için orada bir okulla görüştüm aldığım diplomam geçerli denkliğe falan gerek yok direkt başvurabiliyorum ama bu saatten sonra okumaya diye gitmek zor geliyor ya bir de lozanda okul yani bende de fransızca 0 😂😂