Meret yanlış anlamayın lütfen buradaki benim kızım da 8,9 kg normal bence cilere aldırmayın dr yavaş dediyse yavaştır. Raporlu mama vs çıkmıyor mu alerjik mamalar var sanırım. Gerçekten en azından 2 kg alsa göze batmaz, hem de çevredeki hiç 1 yaşında gibi durmuyor diyen kafalara maruz kalmazsınız, çünkü inanın iyi niyetimden söylüyorum 7aylık bebeğimden daha az kilosu, boyu uzunsa daha da çok zayıf görünür çnkü