Dicle23 25 gun oldu sezeryan dogum yapali,fakat dikislerim daha dusmedi.dogum sonrasi doktor birsey demedi sizin dikisleriniz ne zaman dustu acaba
Dicle23 Kelebekinci sag ve sol kenarda birer tane var sadece orta kisim yapistirma dikis kenardakiler dusmedi
Dicle23 SelviBerat geldim saglik ocagina canim,dikisi cikarttilar agriyan yerde biraz aciklik bosluk olmus pansimana gelicem surekli antibiyotikli krem verdiler
Dicle23 Cekip cikarttilar kenar kisimda aciklik olusmus,belli bir sure pansumana gel,o boslugun kapanmasi lazim dedi