Cisemmuge canım inan aynı sorunu dha dün aksam yasadım kızım ıkı aylık az yaptıgı halde cıkıyo kıyafetlerıne kadar bode ıkı kutu aldım elımde 150 adetten fazla bez var bıtsın dıye her saat degıstırıyom daha asla almam 🤦🏻♀️ En kotu bez bıle bundan daha ıyıdır verdıgımız paraya yazıkbide en ıyısı dıye alıyoruz şikayette bulundum sayfasına ama dönen olmadı🤷🏻♀️