beyzanrdll Bugün böyle bi haber okudum annelere 3700 tl destek parası diye aile ve sosyal hizmetler bakanlığı sitesinden başvuru yapılır diyo ama bi türlü yapamadım sizlerde yapan eden oldumu?
Deletedmom_110 beyzanrdll arkadaşım belediye de görevli eşi vefat etmıs annelere bu yardım yapılıyormus
Sonundabende12 findikbrnlu0_ çalışan anneye devlet daha niye yardım yapsın ki bende bunu anlamıyorum lafım size değil yani