Kyselz Kızlar bebegleriniz için hazırlayacağınız öğlen menülerini yazar mısınız fikir olsun bebek bile olsa ne yapacağım derdi oluyormuş 😀
kayraninannesiiii Kyselz ben de burda durayım, aslında bizim belli bı düzenimiz yok bazen çorba bazen meyve bazen mücver tarzı şeyler. Akşama da yemek. Tarhana çorbası uzun zamandır içmiyor ve bayılıyor yapabilirim aslında ☺️ yanına da meyve.
Kyselz Asilbebekkk yaa hep çorba vermeyin diyorlar bende o yüzden ne yapsam birşey bulamadım bebeğim daha tam cignemiyor da ağzına aldığını yutuyor direkt muhallebi harici hiç püre vermedim hep pütürlü verdim ona rağmen
Fatmannny Kyselz 9. Ayına girecek köfteyi minik minik bölüp verebilirsiniz 7. Aydan beri böyle pütürlü yiyor kızım
Kyselz Fatmannny köfteyi nasıl yapıyorsunuz tarif alabilirmiyim zahmet olmazsa size birde kıyması kaç defa çekilmis olarak köftesini yapiyorsunuz
HandeK Kyselz zeynepaydins instagramda takip edin her aya özel okadar çeşitli ek gıda paylaşıyor ve hepsi de harika oluyor ben başka hiç bir yere bakmıyorum köfte tarifi de yumuşacık..ayrıca hem pratik hem de evdeki malzemelerden 🌸
Fatmannny Kyselz 1 defa çektiriyorum içine yarım soğan rendeliyorum biraz ekmek içi koyuyorum çay kaşığı ucuyla kimyon bir tane yumurta sarısı çok az da maydonoz bu şekilde yapıyorum tava da pişiriyorum yumuşak oluyor