Benim oğlum 32.haftada doğdu. Şuan 7.5 aylık, düzeltilmiş 5.5 aylık. 36 gün küvezde kaldı. Çıkma kilosuna yaklaştığında eve büyük temizlik yaptım. Camlar, halılar heryer Ve temizlikten sonra eve misafir almadım. Taburcu olduğunda da ne misafir aldım ne de evden dışarı çıktım. Hastaneden hastaneye onda da gelince kapıda holde hemen üzerimizi değiştirirdik, vakit varsa duş alıp eve girdik. Havalar güzel olduğunda yürüyüşlere çıkıyoruz. Daha yeni yeni ailelerimizle görüşmeye başladık. Kimsenin hasta olmamasına dikkat ettik. Ve biz gitmeden evi güzelce havalandırıyorlar. Hala eve misafir almıyoruz. Bu şekilde alıştık bu duruma. Oğlumla doyasıya vakit geçiriyoruz ❤️ 8 yıldır özel sektörde çalışıyordum. Annelerimiz özel durumu olunca bakmak istemediler. Ben de istifa ettim. Doyasıya anneliğimi yaşayacağım inşallah ❤️