anneyimanne00 şu an 3 ay 25 günlüğüz bcg aşısı yaptıralı çok oldu üstünü değiştirdikçe banyo yaptırdıkça kabuk attı bugün iltihap attığını fark ettim hafif şişlik de var. ne yapmalıyım.
Melis1706 anneyimanne00 kabuk tutunca asi tutmus oluyor demisti doktorumuz bi ara beyaz oldu ama iltihap akmamisti bende merak ettim
Cagmer anneyimanne00 ay ben de iltihap gördükçe sıkmıştım sağlık ocağındaki hemşire sıkma bir daha falan dedi aynı böyleydi yavaş yavaş iyileşiyormuş nerdeyse 6 ayı buluyormuş korkma yani. Ama içimde kalmasın diyorsan bir sor istersen canım.
My00 anneyimanne00 normal bşr durum her bebekte etkisi farklı olabilir endişelenmeyin sıkmayın müdahale etmeyin kendiliğinden düzelir
benimbebegim anneyimanne00 Bizim iki ay oldu hala devam ediyor tam kabuk bağlamadı boyu 1 cm mi geçmediği sürece sıkıntı yok dedi doktor arada duştan sonra mikrobu atıyor
1tostos22 anneyimanne00 benim bebeğimde 6 aylık hala devam ediyor şişiyor akıyor.1 yaşina kadar devam edebiliyormuş.Mümkün olduğunca ellemeyin kendi kendine akıp temizlensin.Bu şekilde bir kaç kere akması normal.
burcu0302 anneyimanne00 Aşı iyi tutmuş demek oluyor dokunma demişti hemşire ama benimkinde olmadı inşallah tutmuştur
marinelife anneyimanne00 benim oğlumda da oldu bu kadar değildi ama doktoruna sordum orası öyle kızarır iltihap akar kabuk tutar hepsi çok normal siz müdahale etmeyin dedi
Mmc_sirin anneyimanne00 bizimde boyle olmustu bu sekilde olunca asi tutmus oluyormus ilk cocugumda olmamisti boyle ama cocuktan cocuga da farkliymis sanirim..Ben fito kremi sürmüştüm iltap akip bosaltmisti bi kac gunede duzelmisti
nazli-06 anneyimanne00 hıc ellemeyın jendı kendıne ıyılesıyor, aşının tuttugunu gosterır, beım kızım 8 aylık iltihaplanması gectı ama haşa kızarık