Esraerol-geldi Noname21 orası öyle ama 1.100de az para değil normalde 1.800 civarı oluyor çocuktan çıkmadığım için
Esraerol-geldi mLyyk 😂ya parayı ben verdim benim facem olmadığı için mecbur eşim iletişime geçti kendiside daha önce çok Alışveriş yaptı ama hiç böyle birsey görmedik