Mehy Bugün 9 Ay kontrolümüz vardı kansızlık çıktı çok üzüldüm,hiç bişey yemiyor sadece kaşık mama yerse yiyor oda 3 günde bir,ne denersem olmuyo kansızlık başına gelen varmı düzeldimi
benkosarim Mehy her gün sabah bir çay kaşığı pekmez verin yemiyorsam mamalarına katabilirsiniz hazırladığınız irmikli mamalara
Annem-65 Mehy bebeğimde vardı kan damlasını kullandım iyi gelmedi bıraktım ciğer pekmez ve dut özü kullandım 15 gün sonra teste girdik kansızlık yoktu
Mustafam-elifim Mehy bende dün yaptırdım tahlillerin 9 ayımız bitti bizde herşey iyi çıktı ama ben 6 ayında ek gıdaya başlamamız la beraber pekmez ve meyve purelerine keçi boynuzu katiryordum bı gün pekmezse bigun keçi boynuzu 7 ayı doluncada kara dut özü verdim bı çay kaşığı yada sabah kahvaltisina karadut özünden meyve suyu yapıp iciriyirdum kan damlası i çok düzenli kullanmadım kabız yapıyordu cunki sende bu ürünleri kullanabilirsin canim