Anneler kızim 8 ay 5 gunlük ve ek gidaya basladigimizdan beri asla istahı yok. Herseyi denedim blw vs. Karısım yaptım ayri ayri yaptim ama yok asla agzıni acmiyo verdigimi tükürüyor. Kilo alımı yavasladi hatta bu ay almadı. Moralim çok bozuluyo gercekten ne yapacagim. Hemsire komsum polivit ver dedi ama vermedim daha sizler netavsiye edersiniz