Beri_34 Selam kızlar bana bir park yatak önerebilir misiniz kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı?
Defnesa Bı yoyko kullanıyoruz memnunuz gayet kullanışlı bir tarafında tekerleri var odadan odaya taşıyoruz ama tekerler belli olmuyor diğerlerinde ortadaydı tekerler beğenmemiştim ben