Ysgl26 Kızlar oğlum 11 buçuk aylıı 2 gün öncesi kontrolümüzde doktor bıngıldağın tamamen kapandığını söyledi tahlilleri de çok iyi geldi. Kullanmaya devam etmeli myiiz?
1pekmom_ Ysgl26 canım genelde 1 yaşa kadar kullanım öneriyot doktorlar, kontrolde d vitamini değeri güzelse bıraktırıyorlar
AliAreninAnnesi Ysgl26 Benim doktorum 1 yaşına gelince bırakacaksın demişti tabi henüz şu an küçüğüz daha zaman var ama sizinki birşey söylemedi mi
Kuzeymomss Ysgl26 1 yaşında yaptırdık biraz yüksek çıktı ama bıngıldağı hala açık, o yüzden doktorumuz 1 2 günde bir ver demişti
Ysgl26 1pekmom_ 1 yaş kontrolü erken oldu bizim. Hastaydı oğlum grlmişjeb bakalım değerlerine de madem dedi doktor.. ben de sormayı unutmuşm
Ysgl26 AliAreninAnnesi unutmuşım canım sormayı bufin de izinli doktorumuz haftasonu da giriyo araya pazartesiue kadar sizlere sorayım dedim
AliAreninAnnesi Ysgl26 Anladım canım ama yinede bir ulaşmaya çalış istersen sen doktoruna numarası filan varsa eğer 🙏
Ysgl26 AliAreninAnnesi var numarası da acil bi konu olmadıkça tatil günlerinde rahatsız etmek istemiyorum. Ben de rahatsız edilmek istemiyorum tatil günlerimde 😁
AliAreninAnnesi Ysgl26 Yani ilk mesaj atabilirsiniz o zaman ben öyle yapardım bayram günü bile aradığım oldu doktorumuzu 😊 sonuçta geçiştirilecek bir konu değil bu eminim oda anlayış gösterir 🙏😊
GezginPaNDa Ysgl26 kemik gelişimi devam ettiği sürece kullanılacak dedi. Hem özel Hem devlete götürdüm aynı şeyi söylediler