Sultanigde Hanımlar merhaba. Bebeğim 2ay 19günlük. Doğumdan sonra ilk adetimi oldum ama çok fazla kanamam oluyor korkmaya başladım normal mi acaba ?
Svlyrc Sultanigde bende 1 buçuk ay oldu dört gündür aşırı kanamam var yarım saatte bir gitmekten yoruldum o kadar yoğun sanırım normal ama yalnız değilsin bende merak ediyordum normal mi diye 🤗
Mirza-1209 Sultanigde çok normal canım bende doğumdan sonra düzenli bir şekilde Regl oldum bir süre sonra düzeliyor
Ysgl26 Sultanigde normal canım benim de ilk adetim acayip fazla olmuştu 1 hafta hasta bezi takmıştım sonra normale döndü