Sultanigde Hanımlar merhaba. Bebeğim 2ay 19günlük. Doğumdan sonra ilk adetimi oldum ama çok fazla kanamam oluyor korkmaya başladım normal mi acaba ?
Ysgl26 Sultanigde normal canım benim de ilk adetim acayip fazla olmuştu 1 hafta hasta bezi takmıştım sonra normale döndü