Bi tane kuzum var 3 ay 8 günlük ve biraz minyon. Hala duyuyorum acaba doymuyo mu, şunu tekrar emzir, yutkunuyo mu, kakasını yapamıyo zeytinyağı veriyorum ona bile doyamadığı için yapamıyo çocuk mama versene, kilo almamış yedirsene, mama ver azıcık etli butlu olsun, kıyafetini doldurmuyor zayıf kalmış bu vs vs vs gülüp geçiyorum artık. Evet ben çocuğumu aç bırakıyorum, evet diyette çünkü gibi şeyler diyorum😂bazen çok istiyorsanız siz emzirin diyorum😂