redizepol1 Beklemekten sıkıldık herkes açıklandı bi biz kaldık. Belirsizik cok kotu. Zaman azaliyor. Esyalar toplanmadi daha. Batidan doguya erken gonderiyolar. 3 aylik bebeyle insallah yetisirim. Bugün açıklanır mı kiii dersiniz
baharersan redizepol1 rabbim yardımcımız olsun beklemek daha cok yoruyor benim bebeğimde 4 bucuk aylık bizde doguya gidecez suan ankaradayiz inşallah eş goturulebilir bir yer olurdu ayrı kalmayız
Hemsireannis redizepol1 hangi ildesiniz acaba bence bugun ya da yarın uzman çavuşlar em geç haftaya cumaya asb subay açıklanı diye düşünüyorum bizde doğuya tayinciyiz
cahillesohbetikestim redizepol1 bizde bekliyoruz hala polis eşiyim açıklanacak deniliyor bakalım inşallah açıklanır
redizepol1 baharersan Amin hepimizin inşallah. Ben hep olumlu düşünüyorum. Umarım eş götürülcek yer çıkar 😔
redizepol1 Hemsireannis Balikesirdeyiz. Evet eşim de haftaya dedi. Bugün uzmanlar açıklanacakmiş. Uzmanlardan 3 4 gün sonra bizim dedi. İnşallah bugün açıklanır. Haftaya kalırsa çok kötü olur
Hemsireannis redizepol1 stres basıyor insanııı artık eş götürülemez olur mu stresi var bide tabiii eşinizin branşı ne
Nebahat123 redizepol1 hangi il olduğu qciklanmadi mi zaten askeriyenin.ilceleri için mi bu açıklanacak olan,bı aydinlatir misiniz
Hemsireannis redizepol1 kars agrı merkez Doğubeyazıt mardin yazdık şuan Erzurumdayız siz nereleri yazdınız
redizepol1 Hemsireannis Bizde Dogubeyazit,Mardin Kızıltepe ,Urfa Ceylanpınar ,Ardahan Posof ,Artvin Hopa. Mardin Kızıltepe çıkarsa çok güzel olur hem memleketim Mardin. Hem de 8 5 çalışma saati
erdgnbrcn cahillesohbetikestim bende polis eşiyim siz gibi.heyecanla bekliyoruz inşallah açıklanır ☺️
GokSuM redizepol1 bu postları görünce karnıma ağrı giriyor. Umarım hepimiz için hayırlı yerler olur, aile birliğinin sağlandığı yerler olur
erdgnbrcn redizepol1 inşallah bi an önce hepimizin açıklansın da rotamız belli olsun gidicez mi kalıcaz mı.benim de sizin gibi 3 aylık evladım var çünkü daha bi stresli oluyor