durukusunannesi_ pasaklisinkukuli bana benziyorrr birazda benim anneme zaten ikimiz de birbirimize benzeriz 😄üçüncümüz gelmiş oldu
Alparslan5644 Sevvl Her gören babası diyor 😄 Eşim yeşil ben ela oğlum mavi gözlü😍 Babasının küçüklüğü resmen 🌸
ankakusu5058 pasaklisinkukuli dayımın 3 kızı bir oğlu var hepsi de dayımın kopyası her seferinde yengeme diyorum bu da olmadı yenge bu da sana benzemedi 😁
sunflower01 pasaklisinkukuli valahi benimki de babasının kızlık versiyonu yillar sonra gelen ikizi😅😅😅😅
pasaklisinkukuli Esoskirec eşlerimizi yakışıklı seçmek lazım kızlarımız güzel olsun anketten bunu anladım
MeteYmen_Annesi Üzgünüm ama ikizlerimin ikisi de babası hatta biri baya baya kopyayı diğeri de inanılmaz andırıyor neden bu kadar benzettim çözemedim🤣🤣🤣
marinelife pasaklisinkukuli ben sarışın renkli gözlüyüm eşim ve yedi sülalesi esmer olmasına rağmen kendime benzettim hsksjsks 😎 sarılığına kadın doğum doktorum bile şok geçirdi bu sapsarıı diye hdkdndm
Hacer_skndr04 marinelife ben ve eşim sarışın renkli gözlü değiliz ama benim kardeşlerim de var sarışın kayinpederimin gözü renkli bizim kızımız da anne ve baba hariç bütün herkesten almış bizi görenler bebeğiniz size hiç benzemiyor ama sima olarak eşimi animsatiyorum 😅
marinelife pasaklisinkukuli gözler de renkli yani 😎 kayınvalidem torun diye götürsem kimse inanmaz çaldınız mu der diyor hekdnd