aşırı dişim ağrıyor ve dayanamıyorum dişçiye gitmek için de akşam eşimin gelmesini beklemem gerekiyor akşama kadar çekilecek acı değil arveles içsem emzirirken sıkıntı olur mu aranızda içen ya da doktoruna danışan var mı başına böyle bir durum gelmiş biri doktoruma sordum ama daha ondan da cevap alamadım beklemeye dayanamıyorum🤕