Beybim 7a girecek 4 gün sonra daha önce olmamıştım ilk oluşum dün çok az geldi bugün biraz yoğunlaştı gibi emzirirken olmayacağımı düşünürken bir anda gelmişti ama bir yandan sevindim çünkü çok bel ağrılarım oluyor en azından azaltır diyorlar bir de tabi vücuttaki doğumdan kalan şişkinliği de atar diyorlar bakalım bu söylenilenler doğru mu zaten doğumdan önce de mens olduğumda ve çıktığımda bu durumdan yaklaşık 2-3 kg arası gidiyor şimdi 7aydır gelmeyen bir durum eğer ki uzun sürerse gider diye düşünüyorum ama bel ağrısı gidiyor mı gerçekten sizde durumlar ne