Balbebeginannesiiii Kizlar avsallar bolgesine tatile gelicez pazar gunu hava kotu mu orda yasayan var mi nette kapali gordk cok moralimiz bozuldu 1.5 yasinda bebekle gelicez soguk olur mu havuz falan okdrda para odedik😒
Nedirbuyani4022 Balbebeginannesiiii şuan hava kapalı haftasonuda yağış gösteriyor soğuk değil ama bebeğime uzun kollu giydiriyorum öyle söyleyeyim
Semaaa39 Balbebeginannesiiii alanyada otelde tatildeyiz şuan 5 aylık oğlumla. Pazartesi yağışlıydı salıda öyle. Dün güzel ve sıcacıktı ama deniz serindi. Şuanda da hava kapalı ve serin rüzgar esiyor odaya çıktık🫠 ama yinede bebek için keyifli oldu oğlum çok memnun halinden
visneli_turtam Balbebeginannesiiii deniz yavaş yavaş ısınıyor ,girenler var ,yani girince alisiyorsun ama çocuk girmese iyi olur .Havaya gelirsek pazartesi güneşli , iyi tatiller 😊
Mminnakanneee Balbebeginannesiiii aynı şeyi kara kara düşünüyorum bizden pazartesi alanyaya gidicez o kadar para verdık benımde ıkı bucuk yasında oğlum var bakalım nasıl olucak inşallah güzel olur hem o kadar yol git hem para öde
Balbebeginannesiiii Nedirbuyani4022 havuza hic girilmez ozmn 😔 gecen senede bu zamanda geldik hava cok cok sicakti napcz bilmiyrm hic
Nedirbuyani4022 Balbebeginannesiiii yani evet geçen sene bu zamanlar aşırı sıcaktı hamileydim hatta ama bu sene hep yağışlı gidiyor bizde Ankaraya gidicektik yarın ama Konya’da yağış gösteriyor burda da hava kapalı olunca erteledik maalesef. Ama şunu söyleyeyim biz denize girmiyoruz ama Ruslar giriyor şort falan giyiyolar yani öyle aman aman soğuk yok
Balbebeginannesiiii Nedirbuyani4022 otellerin hikayesnde de gordm giriyolar ama cocuk olunca sorun iste ileri tarihlerde cok pahaliydi cok uzgunum insallah cocugum bisey anlar😔
Nedirbuyani4022 Balbebeginannesiiii inşallah içinize sinir yaa havayı çekip atayım bak bu şekilde bugün
Balbebeginannesiiii Nedirbuyani4022 dua ediyrmki haftaya acsin 1 senedir tatil plani yapyrz okdr para verdik cok uzuldm suan 😔😔
Balbebeginannesiiii Semaaa39 yaaa hangi oteldesnz siz biz alaiyeye gidicz insallah acar hava asiri moralim bozuldu😔
Nedirbuyani4022 Balbebeginannesiiii ayıptır sorması ne kadar ödediniz. Umarım iyi olur havalar bizde çok sıkıldık gezemiyoruz kaç haftadir
Balbebeginannesiiii Nedirbuyani4022 16 kusur odedik 5 gece icin bide zaten yagisli yerden geliyrz karadenizden gunesi denizi havuzu sicaktr dye 😔😔
Nedirbuyani4022 Balbebeginannesiiii hava durumu yağış gösteriyor ama hiç belli olmaz bazen öyle gösterince güneşli olduğu oluyor umarim içinize siner🌸pazar günü yıldız Tilbe konseri falanda var bakalım bizde oraya gidecektik inşallah yağmaz🤗
Balbebeginannesiiii visneli_turtam oh cok sukur insallah haftaya hep acar bir hafta tatile gidyrz 6 7 ay taksidini oduyrz okdr sıkıldmki ziyan olucak tatil diye 😒
Balbebeginannesiiii Mminnakanneee aynen oyle 14 saat arabayla yol gidicz okdr masraf ve en onemlisi hayaller insallah guzel olur😔