Aslicamm zehrazehra bi kaç gündür postlarinizi görüyorum da geciken adet sonrasında HCG degerinin yukselmesi beklenir iki günde bi iki katı gibi bi değere çıkması gerekir. Sizin bi kadın doğuma gitmenizi öneririm sağlıklı bir gebelik olmayabilir
Dicleberat Var gebelik 2 günde bir kan ver artması lazım 2,ye katlanması lazım bende 3 4 gün önce öğrendim 51.1 le 2gun sonra verdim kan 172.1 olmuş gayet iyi artmış sende ver inşallah ilerler
Dicleberat zehrazehra benimde bı defa kimyasal oldu kan verdim 12.55 çıktı sonraki gün adet oldum yani sağlıksız gebelik bebek oluşmadan vücut onu atıyor adetle kan vermesen haberin bile olmaz sadece adetin gecikir aonra adet olursun yani ona tam hamilelik bile demiyorlar
zehrazehra Kimyasal olabilir Rabbim hemen tekrar nasıp eder inşallah kimyasaldan sonra hemen hamile kalma şansımiz cok
zehrazehra Peçeteye geldi şimdide siliyorum ama gelmiyor yerleşme kanaması olabilir mi ağrısız mi oluyor o aceba
Dicleberat zehrazehra yok canım bu kadar erken yerleşme kanı olmaz bu değerle bence inşallah evet öyle diyorlar uvulasyon günlerini biliyorsan kalırsın kolay şekilde
Dicleberat zehrazehra ee ama değerin çok dusuktu bide ilerlemedi ya aslında düşüklük değil sonraki gün daha da yüksek olması lazimdi